I'm PERSONAL WELLNESS COACH!

Name:
Email Address:
Phone Number:
Address:
HOW CAN I HELP U?: LOSE WEIGHT
GAIN WEIGHT
IMPROVE HEALTH
HEALTHY BREAKFAST
EARN EXTRA INCOME

This online form was provided by Freedback.

Sunday, 15 January 2012

STS 15.1.2012 sangat membuka mata dan dari mata ke hati..alhamdulillah..

               aku dari pagi td da semangat giler nak pergi first STS event kat pan pasific hotel,kuala lumpur..
    sampai2 je ya allah! x salah aku korban kan masa aku ke event seperti ni..rasa cam masa dpan aku murah kalo aku x pergi event td,alhamdulillah! pintu hati aku smakin terbukak luas dngan niat untuk mengubah khidupan org lain sama cam khidupan aku...aku x sabar nak pergi event yg seterusnya,iaitu SPECTACULAR!!! kali ni aku akan korban kan ape sahaja tok pergi spectacular,sbb aku tau aku org yg btol2 nak ubah hidup aku,dngan tiket harga RM 330 sangat bermakna bagi aku,kalo aku x pergi maknanya masa depan aku sangat MURAH...so ape pun alhamdulillah,aku akan sampaikan misi nutrisi ni,tanpa henti,tanpa berhenti kpada semua org di luar sana,kawan2 dan org2 yg aku syg!...siapa yg ingin mengubah hdup menjadi yg lebih baik,jom bersama saya insyaallah,tuhan akan memberi membuka pintu hati anda :)..assalamualaikum

No comments:

Post a Comment